Jaké to je být #zasespolu?
Svět konečně dýchá o něco volněji a my jsme na vás, milí kadeřníci, nesmírně pyšní za to, jak jste ty těžké časy zvládly. Abychom vám jejich průběh alespoň trochu ulehčili a povznesli tu všeobecně ustaranou náladu, vymysleli jsme zcela jedinečnou iniciativu. Být #zasespolu – o to nám celou dobu šlo!
Kadeřník je mnohem víc než profese. Je to životní poslání, odhodlání začít a nepolevit a touha se neustále zlepšovat. Mezi kadeřníky a jejich klienty zároveň vzniká nevšední pouto – jako bonus, jako ta nejkrásnější odměna… I proto byly uplynulé měsíce, kdy pandemie sevřela svět do kleští, tolik náročné.
Abyste během nich nepřišli o svou inspiraci a nadšení, ale také o své krásné vztahy s klienty, nachystali jsme pro vás jedinečný projekt, který právem sklidil velký úspěch. Ptáte se proč?
V rámci iniciativy #zasespolu vzniklo motivační, velmi vřelé video se vzkazy a poděkováním klientů. Ty jsou adresovány právě vám, kadeřníkům. Jestli si to zasloužíte? Nepochybujte o tom! Vždyť být tím, kdo stříhá, znamená zároveň i schopnost vzbudit v klientovi důvěru, stát se tak trochu osobním poradcem, tak trochu psychologem, a přitom si zachovat svou profesionalitu.
Speciálně pro účely projektu jsme také spustili webové stránky Zasespolu, které můžete navštívit i nyní a dozvědět se, jak se aktivně zapojit.
Když jsme tuhle iniciativu chystali, nikdo z nás netušil, jak rychle překročí hranice kadeřnické komunity a získá ohlas a respekt také u široké veřejnosti a médií:
Webová stránka www.zasespolu.pro eviduje už bezmála 40 000 návštěv.
Iniciativa vzbudila zájem zejména na sociálních sítích, kde ji s oblibou sdíleli kadeřníci i jejich klienti.
Video obletělo svět a na YouTube jej zhlédlo přes půl milionu lidí.
Zvládli jste to, ba co víc! Mnozí z vás z covidové krize vyšli ještě silnější, s rozvinutější fantazií a maximálním nasazením pro své milované řemeslo. A především – konečně můžeme být #zasespolu. No řekněte sami, není to dokonalý pocit?
*Projekt #zasespolu byl vytvořen napříč celou Divizí profesionálních produktů v čele s L'Oréal Professionnel a agenturou Extroverts.