Loreal PRO METAVERSE
Dne 16. listopadu L’Oréal Professionnel, průkopnická značka vlasové kosmetiky a důvěryhodný partner kadeřníků od roku 1909, uvedla první meziplatformovou sadu virtuálních účesů pro herní avatary.
Po premiéře virtuálních účesů na platformě Ready Player Me pokračuje L’Oréal Professionnel v úspěšném dobývání metaverze na platformě Spatial.
Ve spojení s Ready Player Me, vedoucí světovou platformou pro tvorbu multiaplikačních avatarů, a ve spolupráci s 3D umělcem Evanem Rochettem, značka L’Oréal Professionnel vydala první ze série účesů, kterými mohou uživatelé zkrášlit své herní avatary a posunout tak své možnosti sebevyjadřování na další úroveň. Hráči mají nyní k dispozici pět účesů s texturovanými vlasy. Díky propojitelnosti virtuálních světů jsou avataři vytvoření v systému Ready Player Me kompatibilní napříč více než 4 000 her, platforem a aplikací po celém světě.
„Více než 110 let dává značka L’Oréal Professionnel svého průkopnického ducha k službám kadeřníků, na rozvoj profesionálního kadeřnického odvětví a pozvednutí způsobů vyjádření vlasové krásy po celém světě,“ prohlásila Anne Machet, globální generální ředitelka L’Oréal Professionnel.
„Naše skvělé partnerství s Ready Player Me vidíme jako smysluplný krok na naší cestě do virtuálního světa. Těšíme se, že posuneme technické i kreativní hranice, abychom nabídli online komunitě nekonečné možnosti, jak se vyjádřit svými vlasy.“
„Účesy L’Oréal Professionnel jsou úžasným doplňkem k platformě Ready Player Me,“ řekl Timmu Tõke, výkonný ředitel a spoluzakladatel Ready Player Me.
„Jsme nadšení naším partnerstvím se skupinou L’Oréal Group a těšíme se, že jejich možnosti vizuální úpravy avatarů zkrášlí vzhled našich avatarů a všechny aplikace a hry kompatibilní s platformou Ready Player Me, včetně Spatial, HiberWorld a VRChat.“
Po vydání prvních pěti účesů v limitované edici Ready Player Me proniká L’Oréal Professionnel hlouběji do metaverza na platformě Spatial, kde tvůrci a značky budují své vlastní prostory a sdílenou kulturu v metaverzu.
L’Oréal Professionnel se proto v partnerství s organizací ARTISANT a Jenny Metaverse DAO zúčastnila finále jejich soutěže Fashion Masculinities na platformě Spatial 7. prosince. Módní soutěž motivovala návrháře, aby reflektovali nové přístupy k oblékání maskulinních identit a aby představili své vlastní inovativní koncepce tohoto jevu.
Soutěž nabídla vzrušující podívanou, jak už je u Webu 3.0 tradicí, s množstvím partnerů a integrací, jako jsou avataři RTFKT Clone X, které ovládnou přehlídkové molo v modelech od finalistů.